sobota, 12 stycznia 2013

1% podatku na leki dla Agaty

Udało się!
Porozumieliśmy się z Polskim Towarzystwem Stwardnienia Rozsianego (PTSR) i już możliwe jest przekazywanie 1% swojego podatku na leczenie Agaty. :)

Serdecznie prosimy Was o pomoc! Miesięczny koszt leków łagodzących przebieg SM (w mojej postaci choroby - postępującej) to około 8.000 zł (gilenya), dlatego Wasza pomoc jest dla nas tak ważna! Niestety nie stać nas na tak kosztowne leki, a jedynie one są w stanie powstrzymać postęp mojej choroby.

Wystarczy, że wypełniając PIT-y za 2012 r. w odpowiednim miejscu wpiszecie:

Nazwa OPP: Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego
KRS: 0000 0833 56
Cel szczegółowy 1%: Agata Długokęcka

Instrukcję jak pomóc Agatce znajdziecie w PDF tutaj.

Dziękujemy za Wasze wsparcie!    

A&K

8 komentarzy:

  1. coś nie tak jest u Was z datami postów. Nie bardzo można się połapać :) daty wybiegają naprzód... chcę zamieścić na swoim blogu banner do Waszego apelu o pomoc. Który jest najbardziej aktualny? Ze skorygowaną inf. o cenie tego nowego, drogiego leku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Małgosiu. Fantastycznie by było jakbyś umieściła banner. Z góry pięknie dziękuję :) Najbardziej aktualny to ten http://sm-resist.blogspot.com/2012/12/koniec-agaty-tak-wasnie.html#comment-form post. Z datami wiem, że jest źle, mąż obiecał że naprawi (no i póki co jest jak jest:P )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć widziałam Was w DDTVN oczywiście pomogę Wam jak mogę.
    1 % jest Wasz a dam info na Fb i Nk może ktoś z moich znajomych odda tez. Dziękuję Ci za to że masz tyle siły i taki uśmiech patrząc na Ciebie chce mi się jeszcze bardziej żyć dziękuję :) Elcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Ja również widziałem Was w TV i bardzo się wzruszyłem i podziwiam Cię za tą walkę. Na pewno będzie mój 1% podatku a poza tym postaram się namówić znajomych z pracy i udostępnię link na Fb. Ja od siebie życzę Tobie i Twojej rodzinie dużo siły i dużo miłości. Bardzo dobrze że nagłaśniacie tą sprawę w TV bo wtedy cała Polska może usłyszeć o Was. Ja osobiście dziękuje Ci za Twoją postawę. Powodzenia

    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się namówić kolegę na procent, nasz masz od lat :) walczymy dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Procent daję komu innemu, ale dałam zlecenie. Będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Agato. Przeczytałem o Tobie na gazeta.pl. Życzę Ci dużo siły i uśmiechu na każdy kolejny dzień. Mój 1% na 100% poleci na Twoje konto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądam wpisy i naprawdę stwierdzam, ze Agatka jest przeurocza. Pobieram właśnie program do rozliczania pit 2014, macie moje 1%!

    OdpowiedzUsuń