poniedziałek, 14 stycznia 2013

Pomoc

Kochani!
Jestem teraz w szpitalu, jednak mam sygnały od męża co się tutaj dzieje. Jestem oszołomiona Waszym odzewem na moje pojawienie się w mediach.
Z całego serca dziękuję, że chcecie mnie wspierać! I dobrym słowem i deklaracjami przekazania na moją kurację swojego 1% podatku. Dostałam nawet sygnały, że część z Was być może zechce mnie wesprzeć poprzez drobne wpłaty na moje subkonto!
Jestem wzruszona i chcę, żebyście wiedzieli, że z całego serca doceniam każdą, nawet symboliczną kwotę. Pozwolę sobie zatem podać numer konta. Jest to subkonto przy Polskim Towarzystwie Stwardnienia Rozsianego (dlatego tak istotne jest podanie mojego nazwiska w tytule przelewu i wtedy cała kwota trafi na moje leczenie).

Adres:
Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego
Pl. Konstytucji 3/72
00-647 Warszawa
Nr konta: 51 2130 0004 2001 0405 6198 0002
Tytułem: Agata Długokęcka

Dajecie mi nadzieję i światełko w moim nieszczęsnym tunelu jest coraz jaśniejsze, za co szczerze dziękuję.
Agata


EDIT: Dane do przelewów zagranicznych:

Numer rachunku: 51 2130 0004 2001 0405 6198 0002
Numer rachunku IBAN: PL51 2130 0004 2001 0405 6198 0002
Numer BIC (SWIFT-Code) banku: INGBPLPW
Nazwa banku: Volkswagen Bank Polska S.A.
Adres banku:
Rondo ONZ 1; 00-124 Warsaw, Poland
Tytuł przelewu (!): Agata Dlugokecka
Właściciel rachunku bankowego: Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego Adres właściciela rachunku bankowego: Pl. Konstytucji 3/72; 00-647 Warsaw, Poland

9 komentarzy:

  1. Będzie dobrze, nie poddawaj się, masz cudowną rodzinę :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz ładne imię, jak moja Maleńka :) Dziękuję za dobre słowa!

      Usuń
  2. Agatko!Jesteś dzielna i masz cudowną rodzinę!:-))
    Też trzymam kciuki!Będzie dobrze!Musi być dobrze!!!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, co prawda to prawda, hehe :) Rodzinka cudna. A za kciuki dziękuję!! :)

      Usuń
  3. Agata! Dasz radę:) Nie poddawaj się, jeszcze dużo pięknych chwil przed Tobą.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanowni Panstwo,
    czy mozecie podac kod BIC i podac nr konta w formie IBAN aby byly mozliwe przelewy zagraniczne? w powyzszym poscie nie ma nazwy banku (czy jest to bank volkswagen polska??). dzieukuje z gory za informacje. tymczasem zycze zdrowia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bank jest volkswagen, tak. Niestety jest to subkonto przy fundacji PTSR i nie mogę się na nie zalogować, żeby sprawdzić iban, bic czy nawet stan konta :( Nie mniej jednak Karolinko kochana,dziekuję gorąco że pytasz :)

      Usuń
  5. Udało się nam pozyskać dane do przelewów zagranicznych na subkonto Agatki. Szczegóły w notce na blogu ;-)

    Gorąco Ci dziękujemy za chęć pomocy!!!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karol

    OdpowiedzUsuń