Świątecznie

Dla mnie osobiście to najpiękniejsze i najważniejsze święta w roku. Wbrew temu co opowiadają w kościele. Bo gdyby Jezus się nie urodził to nie mógłby zmartwychwstać, o.W żadnym innym momencie roku, nie ma tyle radosnych zwyczajów. Teraz to dosłownie oddycham tradycją (choinka w pokoju świeci i pachnie). W tym roku zaczynam także uczyć tej tradycji moje kochane dzieciaki - więc jest jeszcze piękniej. Ważny i piękny czas. Szczególnie że uwielbiam rodzinne spotkania, potrawy, które są raz w roku, świąteczne zapachy, dźwięki, a najbardziej - obdarowywanie bliskich.

Życzę Wam, kochani, z całego serducha, aby nadchodzące Święta były dla Was chwilą oddechu. Chwilą radości i bliskości z tymi co są albo powinni być blisko. Chwilą na dostrzeżenie i docenienie tego dobra, wobec którego codziennie wszyscy zgodnie przechodzimy obok, jakby było oczywiste i dane nam na zawsze. I żeby było świątecznie. Po prostu.

Przyjaciołom SM-owym życzę oczywiście, aby było zdrowiej niż na co dzień. Co roku wszyscy mi tego życzą. Niby banał, co roku wszyscy mi tego życzą, ale dla nas przecież istnieje naprawdę mało ważniejszych rzeczy niż zdrowie...

PS. Do wszystkich moim kochanych czytelników i osób które mnie wspierają. Dziękuję, że jesteście ze mną. Gdyby nie Wy te święta byłyby dla mnie pewnie dużo smutniejsze. Dziękuję. Niech Mikołaj Wam to wynagrodzi :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.