Dziękuję

Witajcie kochani. To znowu ja :) Chciałam Wam podziękować. Gorąco i od serca. Dostałam z fundacji raport z 1% podatku za rok 2015, który dzięki Wam udało mi się zgromadzić na moim subkoncie. Otrzymałam od Was ponad 40 tys. zł. To mnóstwo, mnóstwo pieniędzy, co się w moim przypadku przekłada na mnóstwo lekarstw oraz zabiegów rehabilitacyjnych. Dziękuję kochani. Że mogę na Was liczyć, że nie jestem sama. Dostałam tę szansę, żeby się leczyć i ze wszystkich sił staram się jej nie zmarnować. Dobrze się czuję, panuję nad objawami. Jestem coraz bardziej samodzielna. Dzieci zdrowe, szczęśliwe i spokojne. Jestem Wam szalenie wdzięczna. God bless.




Tworzymy

Asia uśmiecha się już NAWET w przedszkolu

Nie ma to jak podkraść zabawkę młodszemu kuzynowi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.