Dzień matki

Wszystkim mamuśkom - najlepsze życzenia! Niech Wasze dzieci będą dla Was źródłem nieustającego szczęścia, wzruszenia i motywacji. Niech będą z Was dumne!

A co mi przygotowały moje pociechy na MÓJ DZIEŃ? Serduszka przygotowały. Z maleńką pomocą babci. Zobaczcie poniżej :) I nazrywały stokrotek w ogródku. To już same. I zaśpiewały sto lat. W końcu mają mamę niczego sobie, hehe ;)

Tak sobie myślę, że bycie matką jest dla mnie najważniejszą rolą na świecie. Bycie matką, potem długo, długo nic i kolejne moje "funkcje". Nie tylko najważniejsza jest to rola, ale i najbardziej odpowiedzialna. I najbardziej wdzięczna. I dająca mi największe spełnienie. Jestem sobie szczęśliwą mamą, o :)


Tak, w dzień największego upału zdechli bo zdechli, ale musieliśmy się wybrać na lody.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.