Wieści

Niedługo będą zdjęcia z trampoliny! Wielka trampolina. Dzieci szaleją. Od rana do wieczora. Takiego prezentu to jeszcze nie miały. Kochana babcia z dziadkiem umieją dogodzić :)

Pierwsze malowanie jajeczek już za nami. I coś czuję, że dużo tego będzie przed nadchodzącymi Świętami, bo nie dość że jest frajda z malowania jajek, to jeszcze frajda z malowania wszystkiego innego dookoła i potem jeszcze frajda chwalenia się przed wszystkimi swoimi dziełami! Jacek szybko się zniechęca, a Asia cierpliwie maluje. Każdy kolor po kolei. I dopiero jak pomaluje całe jajko zabiera się do malowania buzi ;)

Rozmowa Jacka z Asią:
Asia pokazuje na rajstopki i mówi: "Dziura!"
Jacek głaszcze ją po pleckach i mówi: "Nie martw się. Babcia Grażynka ci zanitukuje".

Jak Asia mówi na mgłę (którego to słowa nie potrafi wymówić)?
- "igła"

Kochani, pamiętajcie o mnie przy wypełnianiu PITów, proszę Was gorąco. W zeszłym roku byłam w programach telewizyjnych i radiowych oraz w prasie i jakoś poszła "kampania". Teraz takiej możliwości nie mam. Ale w głębi duszy na liczę na Was strasznie. Grosz do grosza i będzie na leki i rehabilitację. To nie tylko dla mnie korzyść ale też, a może przede wszystkim, dla moich Bogu ducha winnych Malutków. Żeby mama im posłużyła najdłużej, jak się tylko da! Nie dostanę potem adresów, kto mi pomógł (ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych). Więc znowu nie będzie osobistych podziękowań:( Ale pamiętajcie, że strasznie doceniam i jestem pełna podziwu dla Waszej bezinteresownej pomocy. Często myślę o wielu rzeczach i doskonale wiem, że sama bym tego nie osiągnęła. I nie doszła do tego, co teraz mam. Wasza pomoc jest bezcenna. 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.