1% podatku - gorąca prośba

I znów nadeszła ta pora roku. Pora roku, kiedy wypełniamy PIT-y i rozliczamy swoje podatki. A ja kolejny już rok, przy tej okazji, gorąco Was proszę o pomoc. Jeśli jeszcze nie zdecydowaliście, komu pomóc za pomocą swojego 1% podatku i choć trochę mnie lubicie i chcecie się przyczynić do opóźnienia postępu mojej choroby, to proszę Was gorąco – wpiszcie w swoim rozliczeniu:
KRS Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego: 0000083356
Cel szczegółowy: Agata Długokęcka. 
Fundusze z 1% podatku, które zostaną dla mnie przekazane, de facto zostaną przelane przez Urząd Skarbowy na konto PTSR, a nie mi do ręki. Czyli możecie mieć pewność, że zostaną one spożytkowane w zbożnym celu – na moje lekarstwa oraz rehabilitację (PTSR będzie opłacał faktury z apteki). Zostało mi jeszcze około 10 miesięcy programu, kiedy to NFZ refunduje Gilenyę – lek, który biorę. Potem będę musiała go kupować  z własnej kieszeni. A jest to koszt 102 tys.zł rocznie. Czyli dla mnie abstrakcyjny. A lek jest niezbędny, jeśli chcę marzyć o jak najdłuższym zachowaniu samodzielności. A nie tylko o tym marzę, ale intensywnie nad tym pracuję, żeby ta samodzielność była i żebym zdążyła wychować moje maluszki ciesząc się jako taką kondycją.

KRS: 0000083356
Cel szczegółowy: Agata Długokęcka


PS. Teraz jestem w ośrodku rehabilitacyjnym w Dąbku także dzięki Wam. Z mojego subkonta przy PTSR pokry koszt pobytu (i dzięki życzliwości Ośrodka, który zgodził się na zwrot kwoty). Z całego serca dziękuję wszystkim, którzy mnie wsparli do tej pory w ten sposób. Dzięki Wam, przez większość zeszłego roku, mogłam sobie pozwolić na zakup Gilenyi, jako że nie byłam jeszcze wtedy w programie NFZ i musiałam sama pokrywać koszty leku. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Dzięki Wam jestem w doskonałej, jak na stwardnienie rozsiane, kondycji i bez problemu samodzielnie zajmuję się moimi aniołkami.


http://www.ptsr.org.pl/pl/?poz=Top/D/3&from=hp

Komentarze

  1. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie samych podatków jest cała masa i ja również jak tylko mogę to przekazuję podatki. jakiś czas temu również czytałam na stronie https://taxology.co/pl/jaki-vat-obowiazuje-w-hiszpanii/ jaki podatek obowiązuje w Hiszpanii. Niestety nie słyszałam o tym wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.