Zmiana numeru konta przy fundacji

Ta wiadomość będzie do wszystkich, którzy pomagają mi finansowo. Otóż zmienił się numer mojego subkonta przy Polskim Towarzystwie Stwardnienia Rozsianego. Obecnie konto jest w banku NORDEA a numer to:

81 1440 1390 0000 0000 1569 1646

 

Stary numer będzie czynny do końca roku 2014, także otrzymam wszystkie fundusze (tzn z postaci leków i sprzętów do rehabilitacji), które zostały lub zostaną na ten stary numer konta przelane.

Przy okazji, jeszcze raz - dziękuję Wam kochani! Dzięki Wam jestem tu gdzie jestem. I w zdrowiu, które jest dla mojej jednostki chorobowej naprawdę wyjątkowo dobre. Dziękuję wszystkim za pomoc. I pamiętajcie, liczy się każda złotówka. Otrzymuję kilkuzłotowe wpłaty i jest to dla mnie niezbitym dowodem na dobroć ludzi. Ludzi, którzy się dzielą tym, co mają. Dziękuję Wam także w imieniu moich Aniołków. Dzięki Wam mają mamę, w super kondycji z dużą energią, samodzielnie się nimi opiekującą. Dziękuję. To małe słowo, ale naprawdę stoi za nim potężny ładunek emocjonalny oraz moja olbrzymia wdzięczność.

Aha, jeśli jeszcze się nie rozliczyliście z fiskusem - rozważcie proszę wpisanie KRS należącego do PTSR-u z dopiskiem w postaci mojego nazwiska. To dla mnie olbrzymia pomoc. Ponad 90% pomocy, którą otrzymuję pochodzi z tego źródła.

KRS: 0000083356
Cel szczegółowy: Agata Długokęcka


http://www.ptsr.org.pl/pl/?poz=Top/D/3&from=hp


 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.