Afirmacja


Every single cell of my body is happy
Every single cell of my body is nice
Every single cell of my body is happy
Every single cell of my body energized

Włożyłam sobie to do głowy, razem z melodią, specjalnie, terapeutycznie. Ale jak już wlazło, to siedzi. I wraca i wraca i wraca ;) W kąpieli, na rowerze, przy rozwieszaniu prania… Rozszerzona medytacja. 

A Eryk napisał:

Każda komórka z mojego podwórka szczęśliwa jest jak pies co biega za patykiem a ja rzucam tę piosenkę na podziękę każdej komórce że każda komórka mojego ciała szczęśliwa jest jak pies z podwórka co biega za patykiem... A ja...

Loopujemy i no gada do tej podświadomości, a śmiech dodatkowo luzuje struktury i komórki się cieszą. 

God bless:) 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.