Cześć sierpień

Cześć kochani. Kontynuując wątek nieprzypadkowości wydarzeń w naszym życiu… 

Pisałam ostatnio, jak kocham rozumieć, po co rzeczy się dzieją w moim hologramie. Patrzeć z góry, szukać szerszej perspektywy… Nie napisałam tylko jeszcze DLACZEGO warto rozumieć. 

Kochani, jak już zrozumiemy PO CO, coś się naszym życiu zadziało/zaczęło dziać, to możemy wyciągnąć wnioski. Zrozumieć, jaka jest w tym lekcja. Bo takie zrozumienie to pierwszy krok to de-manifestacji rzeczy, które nas uwierają w życiu. Nie można uwolnić czegoś, o czym nie wiemy świadomie, że istnieje. Ale jak już się dowiemy, możemy WSZYSTKO. Możemy uwolnić, to co nam nie służy, bo już tego nie potrzebujemy. Bo już nauczyliśmy się, co się mieliśmy nauczyć. Takie uwolnienie, to zrobienie miejsca dla rzeczy, które chcielibyśmy zamanifestować, a nie mogliśmy, bo blokowały nas te stare rzeczy. 

Ja uwalniam dziś potrzebę kontroli. Przyznaję przed sobą, że to we mnie jest. Obserwuję to. Pochylam się nad tym z miłością. Rozumiem, czemu to we mnie jest, ale wiem, że już jestem bezpieczna. Że już nie muszę się bać, bo pozwalam życiu mnie kochać. Kocham tą self, która w dzieciństwie nie otrzymała tyle bezwarunkowej miłości i nauczyła się to kompensować w taki sposób. Przytulam ją, ona się boi. I myśli, że jak będzie kontrolować wszystko, co się dzieje, to zyska namiastkę poczucia bezpieczeństwa. Będzie wiedziała, czego się spodziewać i nikt jej nie skrzywdzi. Kocham ją. Rozumiem. Dziękuję. Uwalniam to i robię miejsce na spokój i zaufanie do życia. Zaufanie do siebie. Bo jestem miłością, nie muszę tej miłości szukać gdzieś, JESTEM tym.  

A ty? Co TY dziś uwalniasz? Może jest tobie coś, co cię blokuje i czego już nie potrzebujesz? Może jesteś gotowy to uwolnić? Przyznać przez sobą, że to w tobie jest, zrozumieć dlaczego… I uwolnić. Co to takiego? Kochaj się. Tylko TY możesz sobie dać to, czego potrzebujesz. 

Bless you, cały twój hologram z tobą ko-kreuje. A twoja wyższa świadomość nad tobą czuwa i komunikuje się z tobą przez symbole (zdarzenia), sny, intuicję. Słuchaj. Bądź dla siebie dobry.
Kocham Was bardzo. All is well <3


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.