2 latka Jacusia - 29.04.2013

Mój ukochany Synku. Już dwa lata z nami jesteś. Nie, dużo dłużej! Matką czułam się już od pierwszego ciążowego testu. I fikałeś w brzuszku, dając mi wielką radość. A potem przywitałam Cię na świecie. Od tamtego czasu zmieniasz się z każdym dniem. Robisz się coraz mądrzejszy, sprytniejszy. Uwielbiam Twoje nowe słowa. Twoje naiwne, dziecinne spojrzenie na świat. Przez to jesteś taki twórczy… Podziwiam Cię za to, patrzysz na wszystko, bez żadnych ram, ze granic. I nie wiedząc, że coś nie może się udać – robisz to. Kocham Cię, jak to mówią, stąd do księżyca i z powrotem. Kocham też to, jak ty mnie kochasz. Kocham Twoją radość. Twoje przywiązanie do Siostry. Twoją dziecięcą niecierpliwość. Twoje emocje, które zawsze są tu i teraz i widoczne na całym Jacusiu. Twoje, zaskakująco dojrzałe poczucie humoru. I jeszcze dojrzalszą empatię. Tworzysz mnie każdego dnia. I moje dni. I moją duszę. Kocham Cię Synku.

Komentarze

  1. Piękniej napisać już nie mogłaś :) Buziaki dla Was i jeszcze raz - wszystkiego dobrego dla małego solenizanta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rośnij nam Jacusiu rośnij,na pociechę mamie i tacie.Urośnij na mądrego,wrażliwego,kochanego mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Jacusiu. Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia.
    Buziaczek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.