wtorek, 23 kwietnia 2013

Znowu bliżej siebie (samej)

Dzień dobry (mam nadzieję, że dla Ciebie też:). 
Wczoraj w Radiu Gdańsk w Fabryce Reportażu był o mnie reportaż autorstwa Magdy Świerczyńskiej. Madzia pokazała, co potrafi, słuchałam z wielką przyjemnością, że taka ładna rzecz wyszła z naszej gadaniny (mojej, dzieci, mojego taty i Agatki N.). Jeśli spaliście wtedy albo nie dotarł news na fejsie możecie posłuchać na stronie Radia Gdańsk. A reportaż powstał, żeby PIT-owi „spóźnialscy” wiedzieli, że mogą mi pomóc, jeśli jeszcze nie zdecydowali, komu pomogą swoim 1% podatku. Dziękuję Ci gorąco Madzia!:*
Właśnie kurier przyniósł prezent na Jacusia rodzinki. Piaskownicę :) Będę dziś kopać dziurę, hihi. A że czuję się lepiej i przede wszystkim SPOKOJNIEJ, to śmiało mogę się za to zabierać. Aha, no i Michał wpada, żeby mi masaż zrobić dziś też. Dobry dzień się szykuje. No i pogoda.. cały dzień można siedzieć w ogrodzie, ku uciesze Jacusia. Który, jak wraca do domu, nie chce zdejmować kurtki i marudzi – „oghodu”, żeby wyjść do ogrodu, a nie wracać. Nie dziwię mu się, po co wracać, jak można nie wracać. I kopać ziemię, biegać, bawić się „schowkiem” pod tarasem sąsiadów, wchodzić na krzesła, przeganiać mamę (a niech biega, nie zaszkodzi jej!:). No i będzie piaskownica. Tylko skąd wziąć piasek? Ale na to pytanie przyjdzie czas, jak wkopię w ziemię Jacusiowi prezent. 
Nie wiem, czy już się chwaliłam moją Asią… Nie boi się trawy, hurra! Jacek bał się całe lato w zeszłym roku, nawet jak już chodził. Asia jest dzielna. Ale ma to też swoje wady. Rok temu wystarczyło rozłożyć koc pod drzewem i Jacuś grzecznie się na nim bawił. Asia z kolei WSZĘDZIE jest w stanie teraz dotrzeć. A że jeszcze jest malutka, to wszystko ląduje w buzi. I trzeba czuwać. A moja mama sugeruje, że przywiązać do drzewa Aśkę, ale jestem bardziej humanitarna ;)
Kilka fotek. Dzieciaków. Mi nie ma kto robić zdjęć, hehe;) 
Aha, no i przede wszystkim - dziękuję kochani za komentarze pełne wsparcia. I mejle. Lżej mi na serduchu, bo wiem, że zawsze mogę na Was liczyć.

Edit: A kto dziś skończył 10 miesięcy? Niech nam żyje!

cześć wszystkim!

Kto tak ładnie i grzecznie się zachowuje w kościółku?

Trawa mi nie straszna! (pierwsze sekundy trawnego debiutu)

Co by tu wziąć do buzi?

Oj mama, co tak na mnie patrzysz, wyluzuj! To tylko ziemia!

Ale ładnie pachnie...

A kto się uwięził pod krzesłem?

Ja tu rządzę!

Moje urodzinki już w niedzielę! Trenuję :)
 

9 komentarzy:

  1. Świetny prezent ta piaskownica, maluszek będzie miał z niego dużo frajdy. I wszystkiego naj... dla niego.
    Super, że czujesz się lepiej i niech tak już zostanie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana, ale życzenia to w niedzielę dopiero ;)

      Usuń
  2. Ależ będzie frajda w piaskownicy.Oczywiście czekamy na fotki z super zabawy i urodzinek :)
    Fajnie,że czujesz się lepiej.Korzystaj z dobrej pogody :*
    Mam swój mały debiut blogowy : plumb80.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o fotki. Niestety tylko takie "komórkowe" bo aparat mi umarł...

      Usuń
    2. A blog zachęcający, już dodałam do zakładek :)

      Usuń
  3. Ciesze się, że lepiej się czujesz oby tak dalej. Super dzieciaczki chyba po mamusi.
    Buziaczki dla waszej trójki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ty jak zawsze miła :* Ściskam!

      Usuń
  4. Dotychczas nie pisałam komentarzy na blogu, ale przyznam szczerze, że z niecierpliwością czekałam na pełny radości wpis. Bardzo się cieszę, że wiosna przyniosła trochę pozytywnej energii do Twojego życia. Reportaż rewelacyjny, masz cudowną rodzinę i przyjaciół! Ściskam bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alex :) To zasługa Magdy Świerczyńskiej.

      Usuń