Bezsenne rozmyślania

W nocy miałam pewne odkrycie. Nie mogłam spać i tak sobie myślałam i skojarzyłam pewną zależność. Moje okresy pogorszenia choroby w ostatnich latach, pokrywały się czasowo z zapaleniami ósemki. Która raz na jakiś czas o sobie przypomina. A której wyrwanie przekładam z roku na rok z powodu panicznego lęku przed dentystą. Dla mnie to spora eureka. I postanowienie noworoczne - pozbędę się jej jak najszybciej. I jeszcze jedno postanowienie mam. Pojadę na uczelnię i w końcu odbiorę dyplom! Też po latach zwłoki... ;)

Komentarze

  1. Muszę Ci powiedzieć, że ja uwielbiam chodzić do dentysty ale wyrywanie 8 bałam się okropnie i również odkładałam to z roku na rok. W zeszłym roku się zdecydowałam i pomimo, że mam 8 do dłutowania zebrałam się i wyrwałam dwie jednego dnia zero bólu teraz są takie znieczulenia, że spokojnie NIC nie boli. Jestem umówiona na kolejne dwie również dłutowane. Jeżeli potrzebujesz namiaru na dobrego chirurga dentystę to daj znać wyślę numer. Trzymam kciuki za postanowienia. Pozdrawiam serdecznie. Gosia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.