Relaks

Oczyszczająca kąpiel, zapach imbirowej świeczki, gorąca herbata mandarynkowa, DZIECI u taty... Tak właśnie wygląda mój niedzielny poranek. Żyć nie umierać :) Piękne chwile. I jeszcze nawet nie ma 10-tej! Co daje mi jeszcze ponad 8 godzin błogiego wypoczynku zanim wrócą małe. I już jutro moja kolejna sesja floatingu... No wiem, za dobrze mi. Nie narzekam ;)

PS. Przepis na detoks w kąpieli - do wanny z ciepłą wodą wsyp sól (dowolną) + sodę oczyszczoną w proporcji 1:2. Wyciąga z organizmu wszystkie toksyny. Jeśli spróbujesz, to obserwuj kolor wody po wyjściu z wanny ;) Dla osób które mają tylko prysznic (no wiem, ciężka sprawa, kąpiel na stojąco... ja bym tak nie przeżyła za długo), podobny efekt oczyszczenia można uzyskać mocząc stopy w ciepłej wodzie z solą i sodą.

Całuję Was kochani! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.