Obrazki

Cześć kochani. Ostatnio pisałam o wdzięczności. Nie tylko ostatnio, KOCHAM ten temat, więc wracam i pewnie jeszcze będę wracać. 
 
Pisałam kiedyś, że wdzięczność otwiera dla nas nowe szanse. Że wszechświat kocha wdzięczność. Jeśli jesteśmy za coś wdzięczny, każdy atom „spiskuje”, jak dać nam jeszcze więcej. Parę dni temu, oglądałam wywiad z osobą, która widzi aury ludzi, widzi energię. Powiedziała bardzo ciekawą rzecz. Dziewczyna ta (nie pamiętam jak się nazywa) zgadza się ze mną, że wszystko ma swoją częstotliwość (frekwencję). Uczucia też. I powiedziała, że jeśli osoba odczuwa wdzięczność, to literalnie otwiera się wokół tej osoby spiralny vortex, umożliwiający przypływ energii w naszą stronę. Napływają szanse. Incoming flow. Dobra, postaram się znaleźć tą dziewczynę i wrzucić Wam linka, piękna osoba. 

Więc bądźmy wdzięczni. Jeśli chcemy zamanifestować zdrowie, możemy powiedzieć, „jestem taka wdzięczna, za moje zdrowie, doceniam i dziękuję”. Jeśli chcemy zamanifestować miłość możemy powiedzieć „jestem taka wdzięczna za całą miłość dookoła mnie, dziękuję”. Jeśli chcemy zamanifestować dostatek, możemy powiedzieć „jestem taka wdzięczna, za wszystkie pieniądze, jakie mam, dziękuję”. 

Bądźmy wdzięczni. Nie tylko, bo efekty są dobre. Też dlatego, że to przyjemne uczucie. I radość. Cokolwiek będzie potem, teraz jest teraz. A zawsze jest teraz. Wdzięczność ukolorawia nasze teraz. Starczy już bycia ofiarą. Kto tego nie zna? Ja wygodnie jest narzekać, obwiniać innych… Kto nam pomoże z tego wyjść, jak nie my sami? Pewnie że my, z wdzięcznością, poprzez wdzięczność.
Kocham Was bardzo, blessing <3 



PS. Jeśli bierzesz gilenyę, maila pliz, mam newsa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.