Radical Forgiveness

Cześć kochani. Niedawno pisałam Wam o narzędziu pomagającym wybaczać, by Byron Katie. Dziś kolejne narzędzie. W mojej opinii, trochę głębsze i przy tym naprawdę dla każdego. Colin Tipping – Radical Forgiveness. 
 
Nie trzeba umieć wybaczać. Wystarczy chcieć. I zaakceptować możliwość, że być może wszystko, co się nam przydarza, jest dla nas dobre. I ostatecznie nam pomaga (nawet jeśli w danej chwili tego nie widzimy) lub uczy nas czegoś. 

Tutaj znajdziecie darmowy worksheet. http://www.radicalforgiveness.com/free-tools/ Formularz - narzędzie i instrukcje.

Jest też do kupienia płyta ze wszystkimi krokami radykalnego wybaczania, tłumaczona na język polski. Wystarczy słuchać płyty (w spokoju, medytacyjnym nastawieniu, z wyciszonym umysłem i intencją wyleczenia danej sytuacji) i na każde pytanie z płyty odpowiadać „tak”. 

Są też książki „radykalne wybaczanie”, „radykalna manifestacja” oraz, najbliższa mi, „radykalne samo-wybaczanie”. 

Jeśli to czytasz, może nie dzieje się to bez powodu? Może jest gdzieś ktoś, do kogo masz za coś żal? Coś, co nie pozwala ci na prawdziwą wolność? Nawet jeśli nie znasz angielskiego i nie możesz wypełnić formularza, książki są po polsku. Może czytasz o tym dlatego, że już czas odpuścić? Uwolnić się? I błogosławić kogokolwiek, kto cię skrzywdził, z miłością?  

Podoba mi się ich logo (to z serduszkami). Znam to logo… Już je rysowałam, zanim wiedziałam że Colin Tipping w ogóle istnieje… 

God bless, miej DOBRY dzień <3 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.