Afirmacje na lęk

Cześć kochani :) Zauważyliście, że w moich postach, zwykle pod koniec, piszę małe afirmacje odnośnie tematu o którym jest notka. Dzisiaj ciut większa afirmacja (może będzie na początek nowej serii? kto wie:). Troszkę z Louise Hay, troszkę z Belleruth Naparstek, troszkę to ja. Obrazek Sequoia Arhayas. Jeśli się boisz, popatrz w lustro i powiedz:

Uwalniam wszelki strach. Już ufam biegowi życia. Wiem, że życie jest dla mnie. Czuję się przepełniona miłością. Relaksuję się i uznaję swoją wartość. Jestem wystarczająco dobra. Życie jest łatwe i radosne. Życie mnie kocha. Wiem, że życie zawsze mnie wspiera. Daje mi to, czego potrzebuję. Jestem bezpieczna. Bezpiecznie jest żyć i radować się. Pokładam ufność w mojej wyższej świadomości. Z miłością wsłuchuję się z mój wewnętrzny głos. Uznaję moje zdolności intuicyjne. Odrzucam wszelkie myśli, które nie zgadzają się z głosem miłości. 

Jestem w niekończącej się podróży przez wieczność i mam mnóstwo czasu. Komunikuję się za pomocą serca. Wszystko jest dobrze. Moje obawy to nie ja. Jestem gotowa czuć się bezpiecznie. Bezpiecznie jest wyrażać swoje emocje. Bezpiecznie jest być sobą. Kocham siebie. Rozluźniam się. Widzę, jaka jestem piękna i dobra. Akceptuję się. Przywracam w sobie optymalny spokój. Pozwalam sobie poczuć się dobrze. Ufam życiu. Ufam sobie. Wszystko, co się dzieje, dzieje się dla mojego najwyższego dobra i największej radości. 

Dziękuję. 

Kocham Was, blessing <3 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.