O przerwie

Cześć kochani. Dziś chciałam powiedzieć Wam, że na razie przerywam pisanie bloga. Od grudnia napisałam 25 notek i nie dostałam od Was żadnej informacji zwrotnej, żadnego komentarza, żadnego maila. Nic sugerującego, że ktokolwiek w jakikolwiek sposób rezonuje z tym, co piszę. Nic złego, oczywiście, ale nie chcę mi się pisać w przestrzeń. Może tu wrócę. Kto wie. No dobra, pewnie wrócę. Jeszcze nie wiem, kiedy. Na razie nie będę się dzielić swoją podróżą. Kocham Was i jestem z Wami duchem. Niech WASZA podróż będzie piękna, dobra i niech Wam przyniesie dużo, dużo radości. Blessing <3

Komentarze

  1. Ja czytam , ja kocham te Twoje wpisy i nie wyobrażam sobie przerwy.
    Przekazałas tyle ciepła i mądrości , iż nie czułam potrzeby by coś do tego dodawać.
    Proszę zmień zdanie i pisz nadal.
    Ściskam Cię serdecznie i dziękuję za dzielenie się swymi myślami.
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.