PITu PITu


Cześć kochani, zaczął się kolejny okres rozliczeń podatkowych. Zastanawiałam się, czy w tym roku także prosić Was o rozliczenie swojego 1% podatku na moje subkonto przy fundacji, której jestem podopieczną. Wahałam się, bo odstawiłam wszystkie leki, nie płacę 8tys zł miesięcznie za gilenyę, jak jakiś czas temu, czy 3 tys zł miesięcznie za copaxone jak trochę wcześniej. Nie płacę też za antydepresanty, ani za leki objawowe na pęcherz/równowagę itp. Wszystko odstawiłam w zeszłym roku. Teraz leczę się dietą, ziołami i ćwiczeniami. 

To czemu o tym piszę? Zdecydowałam się, że jednak Was poproszę. Leki lekami, ale dodatkowe środki na zakup suplementów, ziół, rehabilitację, akupunkturę, czy masaże… Trudno sobie pozwolić na takie „luksusy” z samej tylko renty socjalnej… Jeśli zdecydujesz się przy rozliczaniu swojego PIT-a za zeszły rok, przekazać mi swój 1% podatku, bardzo mi pomożesz. Będę się bezpieczniej czuła, wiedząc, że mogę sobie pozwolić na różne rodzaje terapii oraz rehabilitację. 

Najpierw powiem nieco, jak działa subkonto. Nie dostaję tych pieniędzy do prywatnego użytkowania, decydowania, co kupię. Decyduje fundacja (jak dla mnie niestety, bo nie refundują części naturalnych terapii, ale takie prawo). Sprzedający wystawia fakturę proforma, wysyłam ją do fundacji i po otrzymaniu przez sprzedającego przelewu, mogę otrzymać towar/usługę. 

Link, który podam poniżej jest do rozliczenia PIT-a z przekazaniem 1% na moje subkonto przy fundacji Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego. Na innej fundacji, „Dobro Powraca”, mocno się zawiodłam (zabawna nazwa). Albo nie mają dobrych intencji, albo są po prostu bardzo nieszczęśliwi, w każdym razie, nie traktują człowieka dobrze, ani nawet „po ludzku”. Także wracam do PTSR. Tutaj jest mój spersonalizowany link: 


Edit: Jeśli chcesz mi pomóc, a nie chcesz używać gotowego programu:
KRS: 000 008 33 56,
Cel szczegółowy: Agata Długokęcka
Szczegóły: https://ptsr.org.pl/pl2016/1procentNaSubkonto,318.asp

Dziękuję Wam serdecznie, kochani, za pomoc, za miłość, że jesteście. Doceniam. Całuję Was gorąco, blessing <3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.