Witaj

Jak zapisać zapach? Tak bym chciała umieć zapisać zapach… Nie tylko w pamięci komórkowej... Na przykład ten z drugiego zdjęcia. I nie czekać potem znowu na niego CAŁY rok…

Co by było, gdyby świat był tylko hologramem? Wiedza o tym na pewno pomagałaby nam sobie w nim radzić. Perspektywa…jeśli potrafi się z niej skorzystać. Czy by wystarczyła? Pewnie, że nie. Można opowiedzieć piękną historię, można opowiedzieć słaby dowcip. Można wnieść radość w hologram, swój i innych, a można sprawić, że stanie się on drogą przez mękę. Do tego stopnia, że już nie będzie miało znaczenia, że „to tylko hologram”.

To nie miała być żadna głęboka myśl, nie starałam się, żeby była. Tylko „Dzień dobry, zapraszam cię do mojego świata. Zapraszam delikatnie, powoli. Tak naprawdę zapraszam już od jakiegoś czasu. Tempo się nie zmienia, tylko częstotliwość. I to tylko trochę. Dobrze że jesteś.”






PS. Haha, powiedziałam że nie uwierzę w 500+, dopóki nie zobaczę na własne oczy. No i nie dałam rady wypełnić wniosku. Baaardzo zabawne (przecież jestem TAKA dobra z cyferek i rzeczy...). Niech żyje wtórny analfabetyzm! Pozdrawiam moją kochaną mamę, która mnie właśnie wyręcza :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barbara Kazana

Koniec Agaty. Tak właśnie.